مرجع رسمی سریال هیولا

این سایت مرجعی برای دانلود تمامی قسمت های سریال هیولا است.

مرجع رسمی سریال هیولا

این سایت مرجعی برای دانلود تمامی قسمت های سریال هیولا است.

  • ۰
  • ۰

لینک های قسمت دوم سریال هیولا :


کیفیت blueray

کیفیت 1080hq

کیفیت 1080p

کیفیت 720p

کیفیت 480p




خلاصه سریال هیولا :

هوشنگ شرافت (فرهاد اصلانی) که با شرافت ترین عضو خاندان شرافت تاکنون بوده است یک معلم شیمی در دبیرستان پسرانه شرافت در تهران است .

او پسر محمود شرافت (چنگیز جلیلوند) و مهری شرافت (گوهر خیراندیش) است که میراث خانوادگی خود را شرافت خود می دانند که از جد بزرگشان مهدی قلی خان شرافت (میرطاهر مظلومی) به ارث برده اند .

به شکلی که حتی تمام دارائی خود در محله پامنار تهران را از دست داده و فقط در محله ای که به نام خانوادگی آنها می باشد در یک خانه اجاره ای سکونت دارند .

محمود شرافت پس از اینکه به عنوان اولین نفر از خانواده شرافت به دانشگاه راه پیدا می کند ، فوق لیسانس شیمی خود را گرفته و به عنوان دبیر حق التدریسی در دبیرستان پسرانه شروع به تدریس می کند.

اما در طی داستان فشارهای اقتصادی و همچنین فشار فرزندانش باعث می شود از میسر شرافت خانوادگی اش که تنها ارثیه خاندانش است جدا شود و ....

 

بازیگران سریال هیولا

سریال هیولا با بازی فرهاد اصلانی ، مهران مدیری ، شبنم مقدمی ، گوهر خیر اندیش ، شیلا خداداد ، محمد بحرانی ، سیما تیر انداز ، میرطاهر مظلومی ، نیما شعبان نژاد ، عرت اله مهر آوران ، فرزین محدث ، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی جلوی دوربین رفته است.

نقش اصلی این سریال برعهده فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی و مهران مدیری است.
در واقع مقدمی و اصلانی نقش زوج درستکار و مهران مدیری نقش مرد تاثیرگذار در زندگی این زوج را ایفا می کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی